18 Kasım 2012 Pazar

hamile kalmak istemiyorum





haydar hocam ben 15 yasında bir kızım benim durumum çok deyişik benim bir sorunum varmış ve artık sorun ne bilemicem evlenmem gerekiyormuş ve evlendim evlendiyim kişiyi ben seçmedi bu yasta evlenilirmi ben evlendim insanı sevemedim kocamın adı selim ona yaklaşamam daha tam tanımamıştm hersey acele gelişti ve düğünden sonra yeni evemize geldik selim 19 yasında düğünden bir hafta geçti ve ben selimle hiç birşey yasamdm istmyordum ama bir akşam eve girince beni duvara yasladı ve öpmeye kalkıştı ittim ve bana biz evlendik hala ne kaçıyorsun beni sevmiyormusun dedi bende seni sevemiyorum dedim ve sinirlendi bir süre bana baktı ve kolumdan tuttu ve yatak odasına itti kapıyı kapatıp kitledi ne yapıyorsun sen dedim şimdi beni seveceksin ne yaptımda sevmiyorsun dedi biraz sinirliydi ben biraz korktum lütfen yapma sana alışacağım ama zaman tanı dedim biz evlendik ben seni çok seviyorum ve olucak dedi ve beni yata oturttu ama hazır dilim olmaz dedim ve yanından kalktım kapıya gittim kitliydi aç dedim hızla kalktı bi anda beni hızla tutup yata attı üzerime saldırdı beni tuttu ve bana seni zorlamak istemiyorm ama olucak ya istekli ve zorla dedi ben defol git beni bırak dedim ve üzerimi çıkarmya bsladı iğreniyordum o an dur ypma gbi şylr dyodm ve sevşmye bsldı ben bırak diye bğrıyordum ve ilişkye grdk gliba sabaha karsı uyandm aglıyrdum ytktan hmn kalktım ama kan vardı banyo yptım hmen gyinip bska br odaya gdip kapıyı kitldm bu aralar hafif midem bulanıyor haydar hocam hamilemiyim ? hamile olmak istemyorum hocm

İlgili yazılar:

  1. Acaba Hamilemiyim? (29)
  2. Hamile Kalmak için Uygun Yaş (16)
  3. Hamile Kalmak için Destek – AHMET MARANKİ (15.7)
  4. hamile kalmak için incir kürü – ibrahim saraçoğlu (15.6)
  5. İbrahim Saraçoğlu hamile kalmak yumurta sayısını artırmak için kuru incir kürü (14.5)
  6. İbrahim Saraçoğlu hamile kalmak-yumurta sayısını artırmak için kuru beyaz soğan suyu kürü (14.4)
  7. V-Pills Yararı Olur mu? (13.1)
  8. Kısır mı oluyorum? (12.8)
  9. Hamile olduğunuzu öğrendiğinizde bilmeniz gereken 30 şey (11.6)
  10. Kızlar benden uzaklaşacak diye korkuyorum (11.2)
  11. hamile kalamayan bayanlarda yumurta sayısını artırarak hamile kalınmasını kolaylaştıran kuru incir kürü (10.8)
  12. Kız arkadaşım menimi yuttu, hasta olur mu? (8.7)
  13. Boşalırken gözlerim kararıyor (8.6)
  14. Hamile kalma şansınızı artırın (8.6)
  15. GÜRKAN KUBİLAY HAMİLE KALMA DİYETİ (8.6)
  16. Hamile Kadina ‘Mevsimlik’ Oneriler (8.6)
  17. İbrahim Saraçoğlu hamile kalmaya yardımcı kür (8.6)
  18. Hamile kıyafeti seçerken dikkat edilmesi gerekenler (8.5)
  19. Hamile olanlar için öneriler | AHMET MARANKİ (8.5)
  20. Her seferinde acı çekiyorum (8.4)
  21. Formda Kalmak için Sağlıklı Beslenme (8.3)
  22. Kız arkadaşım “evlenmeden olmaz” diyor (7.9)
  23. 12 haftalık hamile fotoğrafları (7.7)
  24. Hamile abiye kıyafeti (7.7)
  25. Benetton Hamile Kıyafet Modelleri (7.6)
  26. hamile bebek kız erkek belirti (7.6)
  27. 6 haftalık hamile olanların fotoğrafları (7.6)
  28. Ahmet Maranki den hamile hanımlara önerileri video izle. (7.4)
  29. Zayıf kalmak için ne yapılmalı (7.4)
  30. Eşimi memnun ediyorum ama benim gücüm kalmıyor (7.1)

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder