19 Eylül 2012 Çarşamba

kirpik uzatmak icin sarimsak

kirpiklerim çok seyrek ve kısa. Kirpiklerimi nasıl gürleştirebilirim, doğal bir yöntemi var mı?
Cevaplar
# Nil diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 11:04
Mavala Double Lash.
# Filiz diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 11:56
Mavala Double Lash dışında birde Lashes to Die For diye bir ürün varmış. Kullananlar ikisi hakkında da yorum yapabilir mi. Kirpik değilde özellikle kaş konusunda müzdaribim ben. Buarada iki ürün de strawberrynet’de var.
# cavis diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 12:06
canım sarımsağı ez ve pamukla kirpiklerine sür ancak sakın gözüne deydirme müthiş uzatıyor ve sıklaştırıyor onu yapamazsan çünkü yakabilir biraz zahmetli badem yağı kullan pamukla onuda sürebilirsin kolay gelsin sana
# AYŞE diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 12:15
bence badem yağı en etkili çözüm ben kullandım ve çok memnunum.her gece yatmadan önce pamukulu çubukla kirpik uçlarına sürmen yeterli göreceksin kirpiklerin nasıl uzuyo.
# kelebek diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 12:19
nilcim merhaba ,
bende şimdi araştırdımda tereddütte kaldım zararı olmaz dimi.nerde alabılırım bide onu söyleyebilirmisin?
tşk ederim şimdiden
# kelebek diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 12:21
bende uzamasının dışında gürleşmesini istiyorum badem yagı ve sarımsak ıyı gelırmi ? diplere sürücez dimi?
# beren diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 13:25
canım benim kesinlikla badem yağı kirpiklerine pamukla sürebilrisin kolay gelsin tatlım icon smile Kirpikleri Uzatmak İçin Ne Yapmalı )
# ece diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 14:20
Mavala Double Lash kullanıyorum bende(sıklıkla unutsamda) kaşımın bi yeri çıkmıyordu kuaförüm tavsiye etti kendileri satıyor işe yaradı diyorum valla.temizlenmiş kirpiklere,kaşada uyguluyosunuz.şeffaf rimel gibi zaten uygulamasıda çok basit
# ozlem diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 15:09
mavala’yı ben kullanmıştım, sadece bir kutu kullandığım için belki de faydasını göremedim. ama “latisse” diye bi ürün varmış, türkiye’de satışı henüz yok onu bi araştırabilirsiniz. ben badem ve hint yağı kullanmaya başlıcam bugün itibariyle. yeliz sana da bi sorum olucak, göz altı kremi için. 25 yaşındayım ve gözaltımda nemsizlikten kaynaklanan güldüğümde ortaya çıkan kırışıklıklar var. doktor skinmedica dedi, ben dermalogica dedim eczacı ddf. senin bi önerin var mı icon smile Kirpikleri Uzatmak İçin Ne Yapmalı ?
# yoncabahçesi diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 15:13
bir aydır dermo soft diye bi markanın kirpik kaş besleyici yağını kullanıyorum, içeriğinde badem yağı susam yağı hiç fark etmedi ilgilere duyurulur icon sad Kirpikleri Uzatmak İçin Ne Yapmalı ((
# ecem diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 15:58
kipikler uzun olsada kıvrık olmuyo bazen.bunun için kirpik kıvırma maşası dışında bi fikri olan var mı??
# sewgi diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 16:15
hint yağını öneriyorum çok güzel etkisi var isterseniz tatlı badem yağıda iyi geliyor zaten kirpikleriniz rimelden cok yıprandıgı için beslemek için herikiside gerekli kolay gelsin
# nergis diyor ki:
Haziran 11th, 2010 at 21:22
valla kızlar ben katarak ameliyatı olmustum sol gozumun kirpiklerini uclarından kesmisler amelyatta.duzeldikten sonra bi baktım muths uzamıslar sonra bende sag gozumun kirpigini uclarından cok az kestm muths uzadılar kesnlkle tavsye ediorum icon smile Kirpikleri Uzatmak İçin Ne Yapmalı
# maybe diyor ki:
Haziran 12th, 2010 at 00:27
eski rimel kutunun içine badem yağı koy şırıngayla her egce sür…çok doğal bişi…mavalada cücel:)
# merve diyor ki:
Haziran 13th, 2010 at 00:29
arkadaşlar mavala double flash’ı nereden bulabiliriz? eczanelerde varmı?
# ~~hndn~~ diyor ki:
Haziran 14th, 2010 at 00:29
nergiscimmmm nekadr zamanda uzadı canım kirpiklerinn???
# nagehan diyor ki:
Haziran 15th, 2010 at 09:51
ben zaman zaman kirpiklerimin ucundan azcık keserim ilk zamanlara göre daha gürleşti.
# nergis diyor ki:
Haziran 15th, 2010 at 17:05
cnmm yanls hatırlamıosam bi ay surmedi uzaması
# Nil diyor ki:
Haziran 16th, 2010 at 11:03
Mavala double lash’İ ben kaşlarım içn kullanıyorum. 1 haftada bile işe yaradı. Ama kirpikleri bilemem.
Kirpikler için Latisse’i duydum. Kirpik dibine sürülen bir solüsyonmuş. GÖz ilaçlarındaki bir maddenin kirpikleri güçlendirdiği keşfedilince doktorlar tarafından kirpik canlandırıcı olarak üretilmiş ve FDA onaylı. Fiyatı 100-140 dolar arası bir şey diye hatırlıyorum.
Şurdan inceleyebilirsin

İlgili yazılar:

  1. KİRPİKLERİ UZATMAK İÇİN
  2. SAÇLARI VE KİRPİKLERİ UZATAN DOĞAL FORMÜLLER
  3. Kaş ve Kirpik Uzatmak İçin Formül
  4. Suna Dumankaya Kirpik Kepeklenmesi için Kür
  5. Doğal yöntemlerle kirpik uzatma
  6. HERBALİST TARKAN GÜVERLOĞLUNDAN CİLT VE SAÇ BAKIMI İÇİN DOĞAL ÖNERİLER
  7. Uzun-Gür Kaş ve Kirpikler İçin
  8. Kış ayları için bakım önerileri
  9. ENDER SARAÇ TAN SAÇLARIN DÖKÜLMESİNİ VE KUVVETLENDİRİCİ ÖNERİ
  10. ZEYTİNYAĞI, SUSAM YAĞI VE BADEM YAĞI MUCİZESİ
  11. Çabuk saç uzatmak için formüller
  12. Cilt Tipinize Uygun Gece Kremi
  13. Suna Dumankaya Kirpiklerin Dökülmesini Önleyen Kür
  14. Ahmet Maranki Eklem ağrıları için masaj yağı
  15. KIRIŞIKLIK GİDERİCİ MASKE TARİFLERİ
  16. CİLT BAKIMI İÇİN BİTKİSEL YAĞLAR
  17. SUNA DUMANKAYA CİLT VE GÖZ ÇEVRESİ MASKELERİ
  18. Suna Dumankaya Kirpikleri Uzatan Kür
  19. Cilt Bakımı Önerileri Cilt Bakımında Bazı Püf Noktalar
  20. Suna Dumankaya Hassas Citler için Temizleme Sütü
  21. MÜKEMMEL CİLT
  22. DOĞAL GÜZELLİK
  23. Suna Dumankaya Cilt Bakımı İçin Mucize Bilgiler Verdi
  24. Suna Dumankaya Yumuşak Eller İçin
  25. Boy uzatmak için bakın hangi spora başladı
  26. Erkekler İçin Cilt Bakım Maskesi
  27. Yumuşak eller için doğal formül
  28. Suna Dumankaya Stres için Bitkisel Yağ
  29. BOY UZATMAK İÇİN-DOÇ.DR.ÖMER COŞKUN’DAN BİTKİSEL ÖNERİLER
  30. Dr. Ömer Coşku Boy uzatmak için doğal formül

Benzer Yazılar



0 yorum:

Yorum Gönder